3 Mayıs 2011 Salı

I Just Can't

I think I'm going crazy. In the last two days, I've been trying and trying to draw, but I just can't! All I could do was sketches. I just want to draw ;_;

The first one is a really quick sketch of Leon and Mydia, at their first time in the after-war timeline. I couldn't even clean up the picture. Yep, Leon was supposed to have a rifle, maybe in the further sketches...

The second one... For the first time, I tried to draw a room. It's Mydia's room. She's not that tidy of course, her room is a real mess actually.

And the last picture is the thing I'm working on today, just to practice. I was heavily inspired by Loish. I hope it turns out well...





Deliricem! Vallahi çıldırıcam. Son iki gündür birşeyler çizmeye çalışıyorum ve adam gibi eskiz bile çıkaramaz oldum. Sinir geldi. Sadece çizmek istiyorum oysa ki ;_;

İlk resim ~ Savaş sonrası ilk zamanlarında Leon ve Mydia. O kadar hızlı gelişti ki bu eskiz, ben de şaşırdım ama sonra her şey birbirine giriverdi. Evet, Leon'un bir tüfeğinin olması gerekiyor ama yapamadım işte, eskizi ilerlettiğim zaman tüfeğe ayrıntı girerek onu gerçekten bir silah yapmak planım...

İkincisi~ İlk defa oda çizmeyi denedim! Fena da olmadı hani. Mydia'nın odası. Tabii ki acemiliğimden dolayı aşırı toplu odası. Aslında tam bir karmaşa olması gerekiyor.

Son ~ Bugün üzerinde uğraştığım resim. Öylesine, alıştırma olsun diye başladım. Loish inanılmaz derecede ilham olmuş durumda şu anda. Umarım iyi gider...

0 yorum:

Yorum Gönder