5 Mayıs 2011 Perşembe

Working

I've been working on this picture so far, now I'm kinda bored with it. I continue on drawing -at least TRYING to draw- rooms when I take breaks from lessons.
You see Romina's room in the second picture. The last one is Leon's. Yep, I'm too lazy to color them. They're more like practice sketches, I think I won't be doing a full-painting of rooms until I'm satisfied with drawing them.




Bugün şu çizim üzerinde uğraşıyordum ki, sanırım onunla uğraşmaktan yoruldum-ya da sıkıldım. Ara veriyorum, verdiğim aralarda da oda çizmeye-en azından çizmeye çalışmaya- devam ediyorum. İkinci resimde gördüğünüz Romina'nın odası, sonuncusu da Leon'un. Evet, onları boyamak için fazla tembelim :D Deneme eskizleri gibiler daha çok. Şimdilik tamamen boyanmış bitirilmiş bir oda resmi yapmayacağım sanırım, en azından çizimlerden memnun olana kadar.

0 yorum:

Yorum Gönder