27 Nisan 2011 Çarşamba

Day full of ridiculous work

It was a quite boring day... At first, I just wanted to sketch something, so that sketch came out. But I couldn't continue cause something was wrong with the boy and I couldn't fix it. Then I worked on Izzy a little bit. Now I'm tired of drawing for today. I'm hoping to finish Izzy tomorrow.






Sabahtan beri çizesim var ve çizemiyorum. Önce eskiz yapayım diye oturdum, baştaki eskiz çıkıverdi. İyi güzel devam ederken tıkanıverdim, çocukla ilgili bir sorun vardı ve çözemiyordum bir türlü. Vazgeçtim, Izzy'i boyamaya devam ettim ama şimdi de fazlasıyla yoruldum :D Yarına Izzy'i bitirmeyi ummaktayım.

2 yorum:

PageAndLeaf dedi ki...

izzyyyyyyyyyyyyyyyy <3<3<3<3<3<3<3<3

Elegie dedi ki...

izzy başına oturuyorum şimdi gene hadi rastgele :P

Yorum Gönder