28 Nisan 2011 Perşembe

Speeding

I was working on Izzy, planning to finish her. Then I got tired, so I took a break and started sketching randomly... Then Mydia came out. Again.
Speed-painting stuff. Probably about half an our or something like that. I'd like to continue and make it a real painting but I have to go to my class now ¬_¬"



Izzy üzerinde çalışıyordum, bitirmek gibi bir planım vardı neticede. Çok yoruldum bir ara, mola verdim ve rastgele eskizlemeye başladım.
Derken aniden ortaya Mydia çıkıverdi, evet yine. Bu kızı gerçekten sevmiş olmalıyım.
Ağzı yüzü yamuk gibi ama sevdim ben gene de, eğlenceliydi. speed-painting dediğimiz türden bir şey oldu, yarım saat falan sürdü sanırım. Devam etmek, temizlemek, düzeltmek ve gerçek bir resim haline getirmek isterdim ama gitmem gereken bir ders var ¬_¬"

0 yorum:

Yorum Gönder