26 Nisan 2011 Salı

Sketches of Istanbul



I went to a trip to Istanbul last weekend to see my parents, my aunt and my cousin. It was nice, I had lots of fun there. I even saw my friends.

And I sketched a lot. Those two are my favourites among them. Mydia and Leon, in the post-apocalyptic timeline, both being EPIC ♥

---

Haftasonu İstanbul'a gittim, ailemi, halamı ve kuzenimi görmeye. İyiydi, hoştu. Çok eğlendim. Arkadaşlarımı bileme gördüm (Meliiis *-*).

Veee bir sürü eskiz yaptım tabii ki. Bu ikisi de aralarında en sevdiğim ikisi. Yine, yeni, yeniden; Mydia ve Leon, bu kez post-apokaliptik zamanlarında muhteşem olmakla meşgulken ♥


2 yorum:

Melis dedi ki...

İnanılmazlar bu halleriyle! Seviyorum.

Elegie dedi ki...

yazıp çizip bitiremeyesim tüketemeyesim var benim de xD

Yorum Gönder